Regulamin świadczenia usług psychologicznych i coachingowych w gabinecie pomocy psychologicznej i rozwoju osobistego “Enjoy”
Przyjmujemy osoby dorosłe oraz dzieci i młodzież;
Realizujemy indywidualne konsultacje psychologiczne i sesje coachingowe oraz prowadzimy zajęcia grupowe;
Obowiązuje nas zasada poufności;
Pracujemy zgodnie z zasadami Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa;
Klient umawiając wizytę zostawia swój nr telefonu oraz adres e-mail niezbędne do kontaktu;
Dane klienta są chronione zgodnie z obowiązującymi zasadami prawa.
REJESTRACJA WIZYTY I PŁATNOŚCI
Wizytę można umówić telefonicznie lub mailowo;
Dane do kontaktu znajdują się w zakładce kontakt na stronie internetowej;
Przed terminem spotkania klient otrzymuje od terapeuty wiadomość sms zawierającą przypomnienie o dacie wizyty oraz prośbę o jej potwierdzenie;
Brak potwierdzenia wizyty w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z jej anulowaniem;
Płatności za spotkania stacjonarne w Gabinecie Enjoy uiszczane są na miejscu po każdej sesji lub konsultacji. Możliwa jest płatność gotówką lub blikiem;
Za sesje prowadzone online płatności dokonać należy za pomocą przelewu tradycyjnego na wskazany numer konta bankowego (Pekao 63 1240 4881 1111 0011 3123 4890);
Opłata za sesję online powinna być zaksięgowana na koncie bankowym nie później niż na 24 godziny przed umówionym spotkaniem;
Aktualny cennik usług znajduje się na stronie Gabinetu Enjoy www.enjoy-psycholog.pl.
ODWOŁYWANIE WIZYT
Odwołać lub przełożyć umówione spotkanie można (bez żadnych konsekwencji) nie później niż 24 godziny przed planowaną wizytą;
Wizytę można odwołać:
dzwoniąc/wysyłając sms na numer: 509 107 617
wysyłając maila na adres: kontakt@enjoy-psycholog.pl
Nieodwołanie wizyty w wyznaczonym terminie lub niestawienie się na wizytę wcześniej potwierdzoną skutkuje koniecznością uiszczenia opłaty w wysokości kosztów sesji terapeutycznej zgodnej z aktualnym cennikiem znajdującym się na stronie internetowej. Płatności można dokonać przelewem na podany na stronie numer rachunku (Pekao 63 1240 4881 1111 0011 3123 4890) lub w gabinecie podczas kolejnego spotkania;
Nie ma możliwości dokonania zwrotu. Sesje opłacone z góry, w tym wykupione pakiety spotkań muszą być zrealizowane w ciągu 6 miesięcy od daty dokonania płatności, po tym czasie tracą swoją ważność.
REALIZACJA WIZYT
Psycholog rozpoczyna i kończy wizyty punktualnie;
Czas trwania sesji terapeutycznej lub sesji coachingowej to 50 minut;
Klient również stawia się punktualnie na umówiona wizytę. Jeśli przybywa; wcześniej, oczekuje w poczekalni na ustaloną godzinę lub zaproszenie do gabinetu
W przypadku spóźnienia klienta na umówione spotkanie, czas wizyty zostaje skrócony o czas spóźnienia;
W przypadku spóźnienia psychologa, czas wizyty zostaje wydłużony o czas spóźnienia;
W uzasadnionych przypadkach psycholog ma prawo skrócić czas wizyty;
Za ewentualne szkody w gabinecie wyrządzone przez osobę niepełnoletnią odpowiada jej rodzic lub prawny opiekun.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Klient umawiający się na wizytę w gabinecie pomocy psychologicznej i rozwoju osobistego „Enjoy” jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem świadczenia usług psychologicznych dostępnym na stronie internetowej;
Zastrzega się prawo do dokonywania zmian Regulaminu, jak również wprowadzania modyfikacji cen za świadczone usługi psychologiczne;
W niektórych przypadkach, po rozpoznaniu sytuacji, z różnych powodów psycholog może nie podjąć się współpracy z klientem;
Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2024 r. i może ulec zmianie;
Klient korzysta z poradnictwa psychologicznego i/lub psychoterapii na zasadach i zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
W przypadku powstania sporu strony będą dążyć do polubownego rozwiązania sprawy;
Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie;
Osoby decydujące się na wizytę w gabinecie Enjoy akceptują wyżej wymienione zasady Regulaminu.
43-340 Kozy, ul. Szkolna 12
kontakt@enjoy-psycholog.pl
509 107 617